I Love Gjoni - Gjoni kedvesei között van VV Ildikó húga?

Tomai Ildikó VV4
A ValóVilág 4-ben feltűnt Tomai Ildikó testvére, Beatrix az I Love Gjoni című show egyik esélyese. Könnyen lehet, hogy ő lett a befutó, mert pont a műsor forgatása óta van együtt párjával. Vonzza a reflektorfény Tormai Beatrixot. A Ciao Darwinban, a Kész átverésben, a Mónika-show-ban és a Balázs-show-ban is szerepelt, utóbbiban főzőversenyt is nyert, majd szerencsét próbált az első X-Faktorban. Komoly énektudással mentem oda, a székesfehérvári Ki mit tud?-on döntős voltam 2001-ben. Ferónak tetszett, így tőle kaptam egy igent. A 34 éves Beatrix egy korábbi szerelmének köszönhetően lett Delhusa-rajongó.
Tomai Beatrix
 Fél évig Görögországban éltem, Makrygialoson, ott megismerkedtem egy albán származású fiúval. Jorgosszal együtt éltünk. Ebben az időszakban rengeteg Delhusa Gjon-számot hallgattam, és mivel alapvetően szeretek szerepelni, jelentkeztem a műsorba. Gjoni ráadásul szimpatikus, tud udvarolni, már az első találkozásunkkor kezet csókolt. Rendkívül udvarias, kedves, erős férfias kisugárzása és jó megjelenése van. Én elég visszafogott, romantikus lány vagyok, így semmi tipitapit nem engedtem, csak csók csattant el.
Az RTL 2 műsorának felvétele két éve ért véget, és Trixi pont azóta él komoly kapcsolatban. – Két éve van egy férfi az életemben, ez nem titok, de erről többet nem szeretnék elárulni – mondta Beatrix, aki sem cáfolni, sem megerősíteni nem akarta, hogy Gjoni a titokzatos kedves.